facebook

Kategorie mp3 na sprzedaż

Nawigacja

Filmy

Piosenki dla dzieci

Filmy, nuty, teksty

Stowarzyszenie miłośników twórczości Jaromira Nohavicy "Kometa"

Zagadki muzyczne

Książki




Szukaj

Konkurs Lokomotywa

· WYNIKI

Konkurs powiedzonek dziecięcych

Konkurs literacki

Konkurs na wideoklip

Konkurs plastyczny

Przegląd wokalny

Konkurs plastyczny

Konkurs plastyczny

Konkurs plastyczny

Konkurs poetycki

Konkurs plastyczny

Konkurs poetycki

Konkurs recytatorski

Konkurs plastyczny

PARTNERZY

Antykwariat muzyczny

Akcja letnia

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

10/04/2014 08:42
Krista, Taniec motyli jest super Smile

23/02/2014 22:54
Krista, fajne animacje znalazłaś Smile

18/02/2014 12:14
Dziękuję Krista za pamieć Smile

16/02/2014 22:00
Wszystkim miłośnikom kotów ,kotków dedykuję dzisiejsze muzyczne filmiki Grin

14/02/2014 21:38
W kalendarzu jest taki dzień, kiedy wszyscy Kochają się. Dla tego dnia warto żyć, bo dobrze jest kochać i kochanym być! Smile Miłego Świętowania Smile

02/02/2014 23:29
Wróciłam. Jutro niestety powrót do pracy. Ale nawet mam ochotę Smile

26/01/2014 23:07
Wiatr za oknem na dobranoc gra, wszystkim, takim jak Ty i ja WinkOdpoczywaj zatem Grin

26/01/2014 08:35
Jadę na tydzień na ferie. Do usłyszenia w lutym Smile

12/01/2014 10:08
Zabawa muzyczna 223 fantastyczna Smile, aż się chce do nich przyłączyć

08/01/2014 23:01
Wieczór już dzień wygania melodię swojego nastroju wprowadza magią otacza Wink życzę Dobrej Nocki Smile

Archiwum shoutboksa

Aktualnie online

· Gości online: 3

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 1,258
· Najnowszy użytkownik: kasias

Książki

Pierwszaki śpiewaki Muzyka klasa I

Muzyk klasa II

Muzyka klasa III
Muzyka klasa IV

Muzyka klasa V

Muzyka klasa VI

2. (P) Konspekt zajęć z muzykoterapii w Zespole Edukacyjno- Terapeutycznym. Katarzyna Hałas (TCZEW)

KONSPEKT ZAJĘĆ Z MUZYKOTERAPII W ZESPOLE EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZYM

Czas trwania zajęć - 1 godzina
Prowadząca - Katarzyna Hałas


Czas trwania zajęć - 1 godzina
Prowadząca - Katarzyna Hałas
scholastyka24@wp.pl


Zjawisko dynamiki muzycznej - Forte i piano

Cele:
1. Kształtowanie umiejętności dostrzegania zmian dynamicznych w muzyce.
2. Kształtowanie słuchu i wrażliwości muzycznej.

Cele operacyjne:
1. Dzieci reagują na zmiany dynamiczne w muzyce ruchem, słowem, mimiką.
2. Potrafią zagrać na instrumentach perkusyjnych z użyciem wyrazu artystycznego jakim jest dynamika.
3. Potrafią zagrać odpowiednio: forte i piano do słyszanego akompaniamentu.
4. Potrafią za pomoc uścisku balona przekazać słyszną dynamikę.

Metody:
Słowna, oglądowa, działania praktycznego.

Formy pracy:
Zbiorowa, jednostkowa.

Środki dydaktyczne:
Keyboard, instrumenty perkusyjne, dzwonki melodyczne, odtwarzacz płyt CD.

PRZEBIEG LEKCJI:

I Zajęcia wstępne:
1. Przywitanie:
a) grupowe: piosenka „Witaj”
b) indywidualne: powtarzanie przez dzieci melodii „na dzień dobry” zaprezentowanej przez nauczyciela.
2. Zabawy w schemacie ciała i przestrzeni:
a) piosenka głowa, ramiona,
b) zabawa „prawą mi daj”
c) zabawa „pingwin”
d) uderzanie pałeczkami w metrum 2/4 przed sobą, za sobą, nad głową, z prawej i lewej strony.
3. Przypomnienie piosenek jesiennych:
a) „Ola liście”
b) „ Zła pogoda”
c) „Jeżyk”

II Zajęcia właściwe:
1. Przypomnienie piosenki „królewna śmieszka”.
2. Omówienie z przykładami co jest głośne, a co ciche.
3. Prezentacja wykonania piosenki forte i piano (zwrotka piano, refren forte)
4. Wykonanie przez dzieci piosenki wg. podanego wzoru.
5. Zabawa inhibicyjno-incytacyjna: (piosenka „Dwa malutkie misie”)
Dzieci reagują na grę forte biegając (misie obudziły się), na piano kładąc się na dywanie (misie śpią).
6. Zabawa z balonami: dzieci uciskają balony odpowiednio - na forte mocno podskakując z balonami, na piano lekko falując z nimi.

III Zajęcia kończące:
1. Zaśpiewanie piosenek „ Królewna Śmieszka” i „ Jadą misie” – głośno oraz „Wojtuś” piano.
2. Dzieci prezentują na instrumentach perkusyjnych poznaną dynamikę wg. wskazań nauczyciela.
3. Relaksacja.
4. Pożegnanie zbiorowe i indywidualne.

IV Ewaluacja:
1. Dzieci potrafią rozróżnić dźwięki głośne od cichych i reagują na te zmiany ruchem, słowem i mimiką.
2. Potrafią zaprezentować określoną dynamikę na instrumencie.

Katarzyna Hałas (Armatowska) Tczew

Komentarze

Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
 Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Zapoznaj się z polityką prywatności.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2014 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
6,252,673 Unikalnych wizyt
PHP-Fusion PL